Wij denken graag mee

Bij Vereniging ION vind je een ruim aanbod van opleidingen en cursussen op het gebied van oppervlaktebehandeling. Onze opleidingen zijn ontworpen om van positieve invloed te zijn op de (bij)scholing van personeel en bij te dragen aan de kwaliteit van de bedrijven binnen onze branche.

Wij werken volgens het systeem van competentiegericht onderwijs. Onze opleidingen zijn informatief en toegespitst op de praktijk. Wij bieden een aantal van onze opleidingen aan op 3 verschillende niveaus: vmbo, mbo en mbo+. Onze opleidingen kunnen klassikaal en bedrijfsintern worden afgenomen. Een aantal van onze opleidingen kunnen ook individueel gevolgd worden. Wij staan er altijd voor open om, samen met onze klanten, een (samengestelde) opleiding op maat te maken.

Hieronder een korte toelichting bij onze verschillende opleidingsmogelijkheden:

• KLASSIKALE OPLEIDINGEN (via individuele inschrijving)

Onze opleidingen worden klassikaal gegeven op verschillende locaties binnen Nederland. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen wordt besloten of een opleiding doorgaat en op welke locatie de opleiding gegeven zal worden. Een klassikale opleiding start meestal vanaf 6 personen. Na inschrijving ontvang je een bevestiging en wordt de deelnemer (kosteloos en vrijblijvend) op onze wachtlijst geplaatst totdat wij de opleiding kunnen opstarten. Bekijk de meest recente versie van onze opleidingskalender.

Aanmelden kan via ons digitale aanmeldingsformulier.

• BEDRIJFSINTERNE OPLEIDINGEN

Onze bedrijfsinterne opleidingen worden intern bij een bedrijf gegeven. Dit kan een van onze standaard opleidingen zijn, een combinatie van verschillende opleidingen of een geheel op maat gemaakte en bedrijfsgerichte opleiding. Bij deze laatste opties wordt de lesstof zoveel mogelijk afgestemd op de wensen en het bedrijfsspecifieke proces van het bedrijf.

Bij het ontwikkelen van een bedrijfsinterne opleiding vinden wij het belangrijk om goede afspraken te maken en tijdens de gehele opleiding contact te houden. Een bedrijfsinterne opleiding kan opgestart worden vanaf één deelnemer. Echter: hoe meer deelnemers, hoe goedkoper het (per persoon) wordt. Mocht je interesse hebben in een bedrijfsinterne opleiding dan maken wij graag een offerte voor jullie op. Voor meer informatie zijn wij te bereiken via telefoonnummer: 030 - 630 03 90 of opleidingen@vereniging-ion.nl.

• DE INDIVIDUELE ROUTE

Een aantal van onze opleidingen (zonder praktijk) kunnen individueel gevolgd worden. Via deze weg kan de deelnemer de startdatum en het studietempo zelf bepalen. Het inplannen van het examen doen wij in overleg. De deelnemer kan met vragen terecht bij onze Technische Helpdesk.

Aanmelden kan via ons digitale aanmeldingsformulier, zet bij opmerkingen 'DE INDIVIDUELE ROUTE'.