Titel presentatie:

Het belang van oppervlaktebehandelingen in de bouw en architectuur

Korte toelichting presentatie:

De kwaliteit van oppervlaktebehandelingen speelt in de architectuur een cruciale rol. Niet alleen is dit bepalend voor de esthetische kwaliteit van het ontwerp maar ook voor de kwaliteit gedurende de gehele levensduur van het gebouw. Gedegen kennis van techniek en ontwikkelingen op dit gebied is voor een architect daarom onontbeerlijk.

Download hier de presentatie!

Spreker:

ir. Joost Heijnis
Bouwtechnoloog, Architectenbureau CePeZed

Informatie spreker:

ir. Joost Heijnis (Menaldumadeel, 1977) studeerde bouwkunde aan de Technische Universiteit Delft en studeerde af als bouwtechnoloog. Heijnis werkt sinds 2002 bij cepezed, waar hij projectarchitect is van grote utiliteitsprojecten. Daarnaast participeerde hij in verschillende onderzoeksprojecten met externe partners als TNO en ECN. Zowel in 2005 als 2007 behaalde hij met zijn team een eervolle vermelding bij de Jonge Architecten-prijsvraag van de BNA. Heijnis was van 2012 tot 2016 voorzitter van het innovatieplatform Booosting. Ook neemt hij regelmatig zitting in diverse jury’s en adviescommissies.

Quote/statement: