Titel presentatie:

Kansen en gevaren van conserveringssystemen op thermisch verzinkte staalconstructies

Korte toelichting presentatie:

Voor een duurzame conservering van een staalconstructie is een conserveringssysteem met thermisch verzinken als basis de beste keuze. Maar in het proces zijn uitdagingen van formaat om dit op een goede manier uit te voeren.  In de lezing wordt ingegaan op de kansen en gevaren bij het uitvoeren van thermisch verzinkte staalconstructies  in combinatie met een natlak of een poedercoating.

Deze presentatie is niet beschikbaar gesteld!

Spreker:

ir. Robert Capel
Voorzitter bij Booosting - Hoofd design & Engineering bij Octatube

Informatie spreker:

Afgestudeerd als architect aan de TU Delft in 2007 dat zelfde jaar begonnen bij Octatube als tekenaar/Engineer. Daarna als projectleider verantwoordelijk geweest voor meerdere ( internationale) projecten waaronder de glazen kubus van het hoofdkantoor van Banco Santander in Madrid. Als hoofd van de verkoop een periode ontwerpend en commerciĆ«le activiteit getrokken. Nu anderhalf jaar aan het hoofd van de reken en tekengroep. Een belangrijke taak is ervoor te zorgen dat kwaliteit van de engineering wordt geleverd. Materiaalkeuze en conservering spelen daarin een belangrijke rol.

Quote/statement:

De oppervlaktebehandeling van het staalwerk kan een project maken of kraken.