Tijdens de Week van de Oppervlaktetechnologie is er de mogelijkheid om vergaderingen, ontmoetingen of afspraken tot 10 personen te combineren met uw aanwezigheid tijdens de SURFACE Campus en/of de ION CONGRES Campus. Het exposantenrestaurant, de ION Business Lounge en conferentieruimte D (achter de ION Business Lounge) kunnen hiervoor gebruikt worden.

Wilt u gebruik maken van het exposantenrestaurant of conferentieruimte D voor uw vergadering, ontmoeting of uw afspraak? Zorg dan wel dat u hiervoor een reservering plaatst om zo te voorkomen dat de ruimte niet meer beschikbaar is, want vol is vol.
Van de ION Business Lounge kunt u tevens ook gebruik maken, u hoeft hiervoor niet te reserveren. Hier heeft u gratis koffie/thee en kunt u plaats nemen op een van de zitjes wanneer u dit uitkomt of nodig heeft.

Geplande vergaderingen/bijeenkomsten
Op dinsdagavond 13 november 2018 wordt in het exposantenrestaurant de Business Avond georganiseerd. Dit betekend dat in verband met de voorbereidingen er vanaf 17.00 uur nog beperkt toegang is tot het exposantenrestaurant. Iedere standhouder krijgt een aantal vrijkaarten aan de hand van het aantal vierkante meters vloeroppervlakte. Indien meer kaarten gewenst zijn, dan zijn deze tegen betaling te verkrijgen bij 2XPO. De Business avond vangt aan om 18.00 uur.

• Op 13 november 2018 zal het MERO (Metaalsector Rijksoverheid) overleg plaatsvinden. De deelnemers aan dit overleg zullen meelopen in de innovatietour.
  • Op 14 november 2018 zal het PON (Platform Open Normalisatie) haar vergadering hebben. De vergadering zal worden voorafgegaan door een innovatietour.

Een reservering plaatsen?
Stuur dan even een e-mail aan secretariaat@vereniging-ion.nl.