De verplichte updatemiddag voor de licentiehouders Qualicoat, Qualisteelcoat en Qualanod zal dit jaar plaatsvinden tijdens de Week van de Oppervlaktetechnologie in 's-Hertogenbosch. De bijeenkomsten vinden in de middag plaats op dinsdag 13 november 2018. Door de keuze van de locatie is een bezoek aan de SURFACE Campus, de Business Avond of andere delen van de ION CONGRES Campus eenvoudig te combineren.

Elke kwaliteitslabelbijeenkomst zal worden voorafgegaan door een presentatie van de president van het betreffende label.

De updatemiddag is normaliter besloten en voorbehouden aan de licentiehouders. Speciaal voor deze gelegenheid heeft het bestuur van Vereniging Qual.ION besloten dat de bijeenkomst openbaar is. Voor vertegenwoordigers van bedrijven, die overwegen een licentie aan te vragen, is dit een mooie gelegenheid om kennis te maken met de structuur van het kwaliteitslabel. Ook andere belangstellenden zijn van harte welkom.

Op donderdag 15 november zal Vereniging ION een introductie van de cursus In-house Control Medewerker verzorgen. Deze introductie is zowel theoretisch alsook practisch van aard.

Voor de precieze tijden en conferentieruimtes kunt u terecht in het congresprogramma.