Titel presentatie
De industrie heeft nog geen robots nodig

Toelichting presentatie
De industrie kampt over een breed front met een tekort aan vakmensen. Maar hoe besteden huidige vakmensen hun tijd? Zouden robots kunnen helpen. Maar is robottechnologie bruikbaar in uw bedrijf en voor uw medewerkers? In de presentatie komt aan de orde wat de stand van technologie is, maar vooral hoe je met robots kunt werken en wat dit betekent voor medewerkers. Hoe zet je als management eerste stappen met robotisering?

Taal
Nederlands

Spreker
ing. Henk Kiela MBA
Eigenaar - Opteq Mechatronics

Henk Kiela heeft in 2013 Probotics AGV Systems opgericht en is eigenaar van Opteq Mechatronics. Tevens is hij sinds 2007 lector aan de Fontys Hogeschool voor Mechatronics Robotica.

Quote/statement
Onze logistieke robots (AGV’s) worden in lichte en zware industriële omgevingen toegepast en moeten bestand zijn tegen een groot aantal agressieve invloeden uit de omgeving alsmede industrieel gebruik. Coatings en chemische lagen zijn voor onze systemen essentieel voor betrouwbaar gebruik door onze klanten.