OPLEIDINGEN

Vereniging ION heeft een aantal prachtige opleidingen in haar portefeuille. Via onderstaande links kom je uit bij onze verschillende opleidingsbrochures. Hierin kun je informatie teruglezen over de inhoud en duur van de betreffende opleiding. Wij bieden een aantal van onze opleidingen aan op 3 verschillende niveaus: vmbo, mbo en mbo+. Onze opleidingen kunnen klassikaal en bedrijfsintern worden afgenomen. Een aantal van onze opleidingen kunnen ook individueel gevolgd worden.

Wij staan er altijd voor open om, samen met onze klanten, een (samengestelde) opleiding op maat te maken. Mocht je naar aanleiding van onze brochures nog vragen hebben, neem dan contact met ons op via telefoonnummer: 030 - 630 03 90 of opleidingen@vereniging-ion.nl

MASTERCLASSES

CURSUSSEN

----------------------------------------------------------------

Korte uitleg bij de verschillende niveaus:

• Niveau 1: introductie tot de techniek.
  • Niveau 2: allround productiemedewerker.

----------------------------------------------------------------

De prijzen zijn rechts in het menu te vinden.

Aanmelden kan via ons digitale aanmeldingsformulier.

Register gecertificeerden

Als je op bovenstaande link klikt kom je in het 'Register gecertificeerden'. In dit register staan personen die eerder een opleiding met persoonscertificering bij ons hebben afgerond: Constructieschilder, In-house Control Medewerker, Metalliseerder, Spuiter en Straler.

Logo TUV Rheinland