Ben jij op zoek naar een administratief avontuur waarin jouw nauwkeurigheid, organisatorische vaardigheden en oog voor detail tot hun recht komen? Dan zoeken wij naar jou: een gedreven administratief medewerker (m/v) die ons team komt versterken en de spil wil zijn in het soepel laten verlopen van onze dagelijkse administratieve processen. Ben jij klaar om jouw administratieve talenten in te zetten en een belangrijke rol te spelen in onze organisatie? Lees dan snel verder!

Wat je gaat doen

Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse administratieve taken ter ondersteuning van de dagelijkse activiteiten van het cursussecretariaat van de vereniging. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen efficiënt worden afgehandeld en draagt bij aan een soepele werking van het cursussecretariaat.

Taken en verantwoordelijkheden:

• Beantwoorden en verwerken van binnenkomende vragen, zowel telefonisch als per e-mail
  • Ondersteuning geven aan de acquisitie en het offerte proces
  • Verwerken en actualiseren van diverse gegevens in Excel en het CRM-systeem
  • Plannen en organiseren van klassikale en bedrijfsinterne cursussen
  • Boeken van theorie- en praktijklocaties en zorgdragen dat van alle benodigdheden aanwezig zijn
  • Corresponderen en contact onderhouden met docenten, deelnemers, werkgevers/opdrachtgevers, locaties en examenbureau
  • Maken van facturen, maar ook het controleren van binnenkomende facturen
  • Zorgdragen dat het cursusmateriaal beschikbaar komt voor de deelnemers en docenten
  • Ondersteunen bij het verzamelen en analyseren van evaluatiegegevens
  • Bijwonen en assisteren tijdens bijeenkomsten en events
  • Ondersteuning bieden bij ad-hoc administratieve taken, projecten en notuleren van vergaderingen
  • In tijden van drukte ondersteun, en bij verlof of ziekte vervang, je jouw collega’s

Wat wij jou bieden

• Een zeer afwisselende en zelfstandige functie
  • Een tijdelijk dienstverband van 24 - 32 uur in de week, met uitzicht op een onbepaald tijdscontract
  • Een marktconform salaris volgens CAO Metaalverwerkingsbedrijf
  • Het werken in een informeel klein team van 6 personen

Wat wij vragen

• Afgeronde administratieve Mbo-opleiding of door werkervaring verkregen Mbo-werk- en denkniveau
  • Enkele jaren ervaring in een administratieve functie, bij voorkeur binnen een onderwijs gerelateerde organisatie
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Goede kennis van het MS Office-pakket (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Het werken met verschillende softwareprogramma’s gaat je gemakkelijk af en je pikt snel nieuwe dingen op
  • Sterke organisatorische vaardigheden met oog voor detail
  • Vermogen om zelfstandig te werken en daarbij prioriteiten te stellen
  • Klantgerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden
  • Proactieve houding en het vermogen om problemen op te lossen
  • Discreet en betrouwbaar in de omgang met vertrouwelijke informatie

Wie wij zijn

Vereniging Industrieel Oppervlaktebehandelend Nederland (ION) is de branchevereniging voor eenieder die actief is in de oppervlaktebehandelende industrie. Voor onze leden doen wij onder andere technische belangenbehartiging en ondersteuning. Wij organiseren ook evenementen en cursussen, we stimuleren innovaties, genereren informatie en bieden gelegenheid tot netwerken. Vereniging ION wordt gestuurd door een bestuur, bestaande uit mannen en vrouwen uit de Oppervlaktebehandelende industrie. Het uitvoerende werk wordt verricht door het jonge verenigingsbureau bestaande uit een directeur, relatiemanager, technisch adviseur, opleidingscoördinator en een managementassistente.

Interesse?

Wil jij ons team komen versterken? Stuur dan jouw CV met motivatie naar info@vereniging-ion.nl, ter attentie van Yvette Henraat. Dan nemen we snel contact met jou op voor een kennismakingsgesprek.